Inskriptions on the inside.



I Lördags hade jag en underbar morgon tillsammans med "The Scientist".
Vi lekte arme med frukosten vid spisen vilket var hur kul som helst. Med lite fantasi så!
Jag fick scrambeld eggs med stekta champinjoner, feta ost och bacon. De var nog snarare brunch när jag tänker efter.

Så här såg jag iaf ut när jag var klar för att möta kvällen och -13 grader. BURR!



På söndagen skulle jag på kalas och hade då dekorerat den här lilla söta asken med pärlor och knappar.
Jag skrev även en liten sak på insidan av locket. Och innuti la jag en hemmagjord kylskåpsmagnet i rosa silkespapper.
Min plastfarmor blev jätte glad när hon fick den. De är roligt med folk som uppskattar hemmagjorda saker. Särskillt eftersom jag har ont om pengar den här månaden.

Translation:

This saturday I looked pretty mutch like this when I was done getting redy and with my little box that was a gift for my stepgrandmother on the sunday. She is a very lovely lady and I wanted to give her something I put some thought into and this is what I came up with. I wrote a little something for her in the lid and inside was a refrigeratormagnet that I made myself, rapped in pink silkpaper.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Va fin lådan blev :)

2010-02-01 @ 19:13:54
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Vilken himla tjusig frisyr! Väldigt fint med lockarna och blomman. :)

2010-02-02 @ 14:28:37
URL: http://bokstavlarna.se
Postat av: S as in Sofia

det är så sant så sant, men kommer nog sakna mitt vita om ja färgar det!



Vilken glammig frisyr, om jag inte hade så kort hår skulle jag också göra fancy håruppsättningar! :)

haft en fin dag?

2010-02-02 @ 20:58:43
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Nikki

Svar: Tack så mycket, och detsamma :)

2010-02-02 @ 21:31:15
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0