Stammis



Det har varit många besök på Panduro den senaste  veckan. Det har inhandlats både det ena och det andra.
Mycket ska fixas fortfarande. Men jag ville visa presenten som jag pysslade ihop till min kusin som fyllde år igår.
Hon fick en Brosch, en Pin och ett par örhängen som jag hade satt fast i en tygbit och lagt i en liten låda som jag målat och prytt.
Mitt tips är att egetnligen vänta tills de torkat helt ordentligt innan man trycker ihop den. Men igår hade jag lite brottom.





Såhär ser mitt hår ut för det mesta nu förtiden. Jag känner mig riktigt nöjd när jag ser det såhär.
De va ju något i den här stilen jag ville ha det eller hur.



Något i den stilen.

Sen gillar jag även dessa.



Jag älskar den här luggen! Men den är så himla svår att få till bra. Jag vet endast en person som har lyckats med detta på mig.



Det här var även den en favorit frisyr som jag hade ett tag för ca 4 år sen eller så.

Translation:

One picture is of a present I made for my cosin who´s birthday was yesterday. Or acully, I just made the box.
And I´ve come to notis that I really like my hair now. It´s almost exactly like I want it. Futher down you have some pictures I that has inspierd my previus haircuts as a brunett.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, va fin lådan blev, vilken söt present :)

2010-02-08 @ 19:37:45
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Jean

Vad fint det blev. Du liknar den där med rådjursögonen..vahettehonnuigen..franska tjejen i Da vinci coden, Coco chanel och Amelie from Montmartre.

2010-02-09 @ 23:05:50
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: Jean

Np, Im just the bringer of truth osv ^_^

Ha de gott. Du har fina vänner som gett dig så fina presenter :) (körsbären mao).

2010-02-13 @ 20:57:43
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0