Kreativitera mera.


Efter att ha legat hemma sjuk i nästan en vecka så blir man lite sprallig när man väl frisknar till. Stöket hemma var jag tvunget att göra något åt. Det är inte tip top än, men så småning om så.
Jag väljer att inte ens skriva om galenheterna som hände imorse. Alla vet att det är kaos därute och att ingen kommer någonstans förutom de som vinner "mest galna morgonmänniskor" -priset.
Efter mycket om och men så kom jag iaf till jobbet.

När jag varit hemma har jag iaf lyckats vara lite kreativ!
Här är några utav mina kreationer som jag har lyckats skapa den senaste veckan som har varit.
Jag har även påbörjat en tredje som snart är klar.
Jag tycker dom är ännu finare inramade. Men här har ni hur resultatet blev iaf.


En glad liten val.


En CupCake omringad av Karameller.


Translation:

Some people watch tv when there sick, others read books, some just complane. 
I do creative things! And read o´course.
These are some of the things I did when I was sick. And then I framed them. They look greater in real life though.
I have also begun with a third that I´m almost done with. I need more frames!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va bra bilden på valen blev! Ny kamera? :)

2010-02-22 @ 18:06:38
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: S as in Sofia

Stackare =( hoppas att du blir frisk snart!

härligt att vara kreativ, det har jag med varit idag! Jippi!

2010-02-22 @ 22:00:41
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: S as in Sofia

glömde svara på den andra kommentaren: satte upp dem med häftstift och omslagen satte jag på krokar =)

2010-02-22 @ 22:12:04
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0