Badrumsgolv och bubbelbad

Det här med listor tycker jag kan vara jätte fint. Här är en som jag hittade för ett tag sedan men jag vet tyvärr inte vart den tog sin början. Om ni vet så kan ni väl länka?

min bästa vän är min kusin och min pojkvän. De står alltid vid min sida och är de bästa människor jag kan tänka mig.
när jag borstar tänderna pratar jag oförskämt nog ofta i telefon.

när jag lagar mat blir det ofta något med Pasta och Champinjoner.

jag är (lite) rädd för Matematik, som jag snart kommer läsa och att inte hitta rätt på en gång när jag kommer till skolan.

den värsta känslan är ensamhet, depression, tristess och brist på inspiration.

den bästa känslan är att ligga skavfötters med min bästa vän och prata tills man inte orkar mer.

Att ligga på hans bröstkorg, det ger en känsla av ro och trygghet. Att se in i hans ögon när han ler. Han har det bästa leendet.

jag är bäst på att göra listor, koka knäck och göra kanelbullar! (Många tror att de är bra på kanelbullar men jag vet).

jag är sämst på att hålla ordning hemma hos mig( men det är något jag kämpar på att bli bra på för jag avskyr att jag är så dålig på det).

jag lyssnar på Brown eyed girl - Van Morrison.

jag pratar nästan alltid i telefon när jag röker.

jag tycker om brev och glada överraskningar som ligger på min dörrmatta när jag kommer hem.

kärlek är bland det mest underbara som finns.

i somras var jag orolig över jobb och skola. Jag gjorde allt jag kunde för att få reda på så mycket alternativ som möjligt av vad och hur jag kunde lösa det på.

sist jag grät var på Julafton. The Scientist gav mig en box med Audrey Hepburn filmer i julklapp och jag blev så rörd att jag började gråta flera gånger.

när jag vill tänka lägger jag mig på badrumsgolvet eller tar ett bubbelbad.

när jag bakar blir det oftast mest fantastiskt fint och gott.

just nu tänker jag på hur roligt det ska bli att träffa The Scientist syster som kanske kommer hit nästa vecka.

idag har jag mest jobbat.

ikväll ska jag ta ett bad och läsa.

imorgon kommer jag göra något väldigt oförutsägbart, eller inte alls.

min mobiltelefon är precis lagom. Jag kan ringa, skicka sms och mms vilket är vad jag i stort sett behöver den till. En lite bättre kamera skulle inte skada.

när jag vaknar på morgonen vill jag inte gå till jobbet så jag drar mig alltid i minst 15min.

Sen sätter jag på något svängigt för att vakna till.

om jag var ett djur skulle jag vara en fågel och se världen eller en katt då jag avundas deras smidighet.


Kommentarer
Postat av: Lisa

fint!

2010-12-28 @ 23:49:27
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Like like like!

2010-12-29 @ 03:20:04
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Marie

åh, brown eyed girl! blir alltid så glad av introt! :)

2010-12-29 @ 13:43:28
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: V.

oj, bäst är nog lite att ta i fröken.

men tack för att du fortsätter läsa jämt!



och vad kul, jag tänkte för ett litet tag sedan att det hade varit kul att hitta en frågestund eller liknande här inne. skulle vilja veta lite mer om dig.

kram!

2010-12-29 @ 14:28:27
URL: http://istalletforforvirring.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV ; tack fina!



torget i staden är väl en plats där folk brukar samlas på vid nyår och andra högtider där alkoholen är inbjuden. eller lokalerna i byn. men det är mest för stupfulla ungdomar antar jag. och jag är inte en av dem.



"200 cigaretts" ska jag kika in på, den lät bra!

kram!

2010-12-29 @ 16:27:09
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0