Paket på posten, studentens lyckliga dagar, regndroppar och paket i tidningspapper.



För ett tag sen så avslutades ett uppdrag där jag hade varit under en lite längre tid och i avslutnings present till fikat så fick jag en stor förpackning med massa sytråd till mitt broderi och en laminerad film affich på Easy Rider.
Någon vecka senare damp ett hårt kuvert ner i brevlådan och där var den. Finns det något bättre än att få presenter med posten? Hur fint som helst!



Under den här sommaren som varit har även många studenter sprungit ut från skolor, åkt flak och skålat sig välkomna in i vuxenlivet. Min söta kusin Sandra sprang ut en regnig dag och jag mötte upp henne på tunnelbanan och hon drog fingrarna genom sitt öldränkta hår. När vi kom fram till deras hus försvann hon kvickt in i duschen och i hallen möttes jag av hennes stora syster Angelica. En annan otroligt mysig kusin till mig. Och i handen hade hon en liten present till mig! Jag blev jätte glad och rotade runt lite för att se vad det kunde vara och här ser ni innehållet i den fina presenten jag fick av henne. Spontan presenter är också något jätte fint tycker jag!



En dag efter jobbet har jag för mig så mötte jag upp L och AG vid Våry gård och när jag kom dit så hade himlen öppnat sig och ett skyfall blockerade vägen till Tunnelbanan. Åskan hade brutit lös och blixten var otroligt nära då det var ordentliga PANG! Efteråt. AG tyckte att det var lite obehagligt så vi väntade ut det lite under ett tak där vi mös ihop oss och pratade lugnande om hur mysigt det faktiskt är med åska egentligen.



Fina K fyllde år också och hon fick paket med målafärger inslaget i tidningspapper med rosa rosett och en basker på. Vi åt middag allihop hemma hos Wurpiz och så här snygg är vissa i basker!


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

svar: tack! fast båda bilderna är gamla, så nu har jag ljusare hår än vad som syns i inlägget. och jag håller med dig, supersöt i baskern!

2010-08-17 @ 21:48:27
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Ååh, kanske är det för att jag var där men det är finfina bilder. Är chockad över hur bra bilderna med regnet blev ♥

2010-08-17 @ 22:31:59
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Catrins Garderobstankar

Åh paket. Mer paket till folket och inte bara till jul & födelsedagar!

2010-08-18 @ 15:34:58
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: S as in Sofia

Åh paket och regn, verkar så himla mysigt!

2010-08-18 @ 16:45:10
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Lisa

åh så himla mysigt och fint med paket. easy rider är bra! jättefint inlägg!

2010-08-19 @ 01:39:31
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0