Illustrera mera del 3 ?


Nu ska vi se, jag börjar med att be om ursäkt för den otroligt dåliga kvaliten på dessa bilder. Men allt jag har nu är en elak liten mobilkamera som kastar skuggor och suddar ut mina konturer.

Men ja tror ni ser vad de är iaf.

De här två gjorde jag igår och vill så gärna dela med mig eftersom jag inte har gjort någonting sånt här förut och har fått så fina komplimanger på sistonde! Tack så mycket, ni är underbara!
Ni får mig även att bara vilja göra mer och mer vilket är en toppenkänsla!




Translation:

I have got the sweetest compliments for my illustrations and that made me want to do more aswell as post more so that everyone can se.

I am sorry for the bad phonecamera. I know the quality is horrible. But I was just so exited to share!


Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh, jättefint!

2009-10-03 @ 21:10:39
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0