Wardrobe of my dreams




Här är några enkla plagg från TopShop som jag vill ha!
Jag har jagat efter strumpbyxorna med de stora hjärtanen på i flera veckor nu.

Here are some siple clothing from TopShop Store that I would really like to have!
I have been chasing the big harted pantyhose for some weaks now.









Här är några andra helt fantastiska plagg som jag skulle bli alldeles till mig av om jag fick i Julklapp.
Vilken som av de här klänningarna skulle vara helt otroligt kul att ha!
De här plaggen och mycket mer hittar du på ModCloth.

The most awsome christmasgift would be any of these dresses!
Everyone of them is wonderful! You can find them all here at
ModCloth.

Kommentarer
Postat av: beabea

Åh jösses, klänningarna är ju helt underbara!

2009-12-04 @ 11:03:20
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0