Lördag

I Lördags hade vi bokklubbsmöte.



Vi hade läst Téresè Raquin skriven av Émile Zola. En bok om kärleksdrama och mord.
Om man inte är mitt i något tungt själv så kan jag rekommendera den här boken.

Innan maten fick vi serverat mumsiga nötter stekta i smör något brunt socker och strött med flingsalt på.
Till middagen fick vi Kyckling med coscos grönsaker, tzatziki och citronsås.
Efterrätten bestod av Viol glass, maränger och krossad choklad.



Efter maten gjorde vi oss i ordning. Jag lät Åsa hjälpa mig med sminket eftersom mitt hår va så crazy.

Sen tippe tappade jag och Lisa till Debasers Julfest för att möta upp våra pojkvänner och få en Julklapp av tomten och medlemsskap i dörren.
Vi hittade ett trevligt bord att sitta vid i mitten av allt mingel och musiken var fantastisk.



En hel del pussandes blev det.
Och jag fick en jätte fin present av Daniel. Ett Usb minne med alla bilder från sommaren. Så snart kan vi vänta oss en liten reacap på sommaren kanske. Ska bara solla igenom allt först. Tack Daniel!
Stor Kram till alla fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0