I made this 4... me




Det här är en bild som jag har ritat av i bläck ca 2005 eller 2006. De är på fri hand jag hade en liten version av orginalbilden bredvid med mig i kanske en vecka eller två jag började uppifrån och gick ned. Något man egentligen inte gör när man tecknar sånt här. Men de är så jag gör. Kanske därför jag så sällan blir nöjd med något också.
Men den här gillar jag.
Paraplyet ritade jag nog dit nästan sist vilket kanske syns.

Hoppas ni gillar den.

Translation:

This is a picture I drew the summer 2005 or 2006. It´s in inc and I did it without a sketched forground. That´s the way I draw. It´s not the typical way to do it. But I guess that´s why I don´t like very mutch of the things I do.

This one I like very mutch though! Hope you like it aswell.


Kommentarer
Postat av: Anna S (Bokstävlarna)

Åh vilken söt goth!

Jag gillar verkligen dina tecknade tjejer, alltid så himla fina. Himla snyggt med det mörka också, gillar strukturen i tröjan.

2009-12-14 @ 15:38:42
URL: http://bokstavlarna.se
Postat av: Jean

Missade den här då jag gick in för att svara. Jättefin bild ^_^



Är det från nån serie?

2009-12-15 @ 04:16:10
URL: http://art-of-jean.blogspot.com
Postat av: felicia

riktigt häftig bild (; !

Du har talang!

Den bilden skulle jag faktiskt vilja ha som tryck på ett vitt linne, skulle vara sjukt tufft :)

2009-12-15 @ 14:46:04
URL: http://feliziaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0