Projekt!



Snart är det dags att flytta!
Jag både längtar och inte. Jag ska få mitt första förstahandskontrakt, så äntligen är ja in på bostadsmarknaden efter att ha stått i kö i tre år.
Jag ska måla om, så jag velar lite över olika färger.
Kommer att sakna min nuvvarande lägenhet jätte mycket. Vem vill egentligen inte ha en lägenhet från sekelskifftet med knarriga trägolv, dragigt och högt till tak med en jätte mysig innergård.
Men man kan inte tacka nej till ett förstahandskontrakt bara för det och sen lagom till mitt andra löper ut.

Jag tänkte köpa färg här. Säg gärna vad ni tycker. Lägenheten är ganska liten. Underbar planlösning. 28 kvm. Badkarl!

Jag kommer dock att vara rätt fattig ett tag fram över. Dubbla hyror ett tag. Ny färg, förmedlingsavgift. Men vad gör man inte.
Det ska bli så mysigt att pyssla, måla och göra det hemtrevligt så där som det ska vara.

Translation:

I´ll be moving to a new apartment soon and I´m gonna decorate it and make it real cozy.
It´s a small but real nice apartment with low rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0