KylskåpsmagneterVsBokmärken

Idag vill jag bara passa på att visa lite vad jag brukar pyssla med på fritiden bland annat.
Det här är min senaste kreation som har varit som mest produktiv och väldigt populär.
Jag gör och säljer Kylskåpsmagneter och bokmärken.
Hittills så har jag fyllt mitt kylskåp då jag försökte testa mig fram i vad som skulle vara mest intressant.
Kändis bilder och pin-ups är väl det som har varit populärast skulle jag tro. Jag har gett bort en del presentpåsar med en magnet och ett bokmärke. Det är den perfekta gå bort presenten eller om någon fyller år eller har middag och man har dåligt med pengar eller bara inte kan komma på något. Det har hittills gått hem hos förmodligen alla jag har pratat med.

Kom jätte gärna med förslag på vad ni skulle tycka vara intressant.

Det här är givetvis något som kommer att läggas upp på våran hemsida så snart den har blivit uppdaterad.

ArtvsFashion

Men hittills så får ni det här som smakprov!




Maten var bara som dekoration. De såg så mysigt ut. Jag har inte hunnit fixa till den nedre bilden som togs i all hast med min mobilkamera. Men jag gillar den ändå. Så där har ni det. Så kan det se ut.

Hoppas ni gillar!


Translation:

I make and sell refrigeratormagnets and bookmarks.
Here are a few samples of what it can look like.
Hope you like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0