Tillbakablick

 
Här kommer en liten tillbakablick i vad som har hänt på senaste.
 
 
Jag tog mig till Kreatima på Kungsgatan för att köpa pennor då jag försöker att utveckla mitt tecknande lite.
På vägen gick jag förbi Granit där de hade hängt upp en gungmatta utanför. Hur charmigt är inte det!
 
 
Sedan var det midsommar med obligatorisk sill och nubbe.
 
 
Jag fick då även möjlighet att hälsa på den här skönheten. Min favvo katt Sushi. Okej så hon är inte min katt men vi älskar varandra lika mycket för det.
 
 
Jag fikade med Lisa och AG i Liljeholmen där de lägger upp ett enkelt winerbröd så här lyxigt!
 
 
Sedan hängde vi i Sätra dahl och dom plaskade runt i poolen.
 
 
Ute och drack drinkar som vi roterade för att alla skulle få smaka. Den blå var godast tyckte jag.
 
 
Dagge fick en gullig björn i sitt kaffe av Maria på il Caffe.
 
Och det var lite av vad som hänt på senaste. Jag ska rota runt lite i bildarkivet och se vad mer jag kan hitta men tillsvidare får ni ha en fin kväll så ses vi imorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0