Summer feeling

 
Sommaren har knappt börjat och redan har jag lyckats bli olyckligt förtjust i någon. Det är så himla typiskt mig.
Klappar mig själv på axeln och säger "Really? Tyckte du att det här var en bra idé?"
Men vad ska man göra? Det är ju inte som att man väljer vem man tycker om och jag är verkligen sämst när det kommer till sånt här. Jag är alldeles för rätt fram. Typ, "Du och jag, vad sägeru?" och så springer de iväg som de mesiga fegisar dom är istället för att bjuda ut mig på en dejt och se vart det kan leda. Det är som om jag dragit fram en bröllopsklänning och knackat dem på axeln.
Så vad mer händer här förutom det...
Järnbrist, läkarbesök, bla bla bla! Vad mer..
Jo just det. Jag är pank! Ingen mer skola, inget jobb, ingen inkomst.
 
Men jag har som plan att göra lite illustrationer som jag förhoppningsvis kan sälja och tjäna in lite extrapengar i alla fall. I nästa inlägg så tänkte jag lägga upp lite.
Hojta till om ni ser något som intresserar. Annars tänkte jag samla ihop dem och ha en liten "vernissage" senare, förhoppningsvis i veckan om det är någon dag med fint väder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0