I Love You But I've Chosen Darkness

 
Här är ett smakprov på något jag pysslat med på senaste när jag behövt skingra tankar eller bara hålla fingrarna sysselsatta. Jag har fått mycket komplimanger både av okända människor på tåget och av de som står mig närmare. Många har även bett mig att ställa ut dem. Så det jag tänker nu är att om solen skiner och fåglarna kvittrar på Lördag så ställer jag ut dessa för försäljning.
 
Det kommer endast att finnas en av varje. Jag kommer även att sälja lite av mina äldre illustrationer som kommer vara lite billigare.
Priserna kommer ligga på allt från 20 - 500kr ungefär beroende på hur avancerade och hur mycket tid jag lagt ned.
Plats: Vitabergsparken nedanför kyrkan.
Tid: Från 13:00- ca 20:00 beroende på om/när dom tar slut och eller hur länge vi orkar hänga där.
Om inte annat, kom förbi och säg hej, häng och titta runt lite.
 
Säljes: Nya illustrationer i stil med de på bilden.
Gamla illustrationer, se arkiv.
Kylskåpsmagneter och eller bokmärken med dessa.
Ramar har jag endast några utav men kommer att finnas.
 
Cash is King!
 
Jag hoppas vi ses då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0