Sömnlös och svettig



Igår träffade jag den här vackra damen som kom förbi när jag hängde upp tavlor på Noels bar inför lördagens vernissage. Och tack vara det så kanske ramarna hänger någorlunda jämnt. 
 

Jag tog upp en hel del plats där jag höll på med snören och måtta, klippa och fixa. Något utmattande i gårdagens värme.
 


När allt var klart så tog vi en kaffe och satte oss i Vitan och tog igen det senaste året i händelser då vi ses så sällan nu. Vi umgås inte med samma människor sedan högstadiet vilket genererar i att vi pratar mer om att ses än vad vi faktiskt gör. Tråkigt nog. 
 
När jag trillade hem mitt i natten så satte jag mig och tittade på min nya favoritserie Mistresses. Det är lite som en korsning mellan Sex and the city i form av vänskapsband och Telemundo i form av ständigt drama. Jag totalt älskar det. Det händer saker helatiden! 
 
Men efter ett tag blev jag fruktansvärt rastlös. Kort och gott så har jag inte sovit någonting, istället gjorde jag dom här.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0