Äntligen!!

Intervju med en konstnär. Känns underligt men det är väl vad jag är nu. En konstnär! 
 

Fracturezine intervjuade mig efter min Vernissage på Noels bar som var för några veckor sedan. Nu ligger den uppe så att ni kan kolla på den!
Där pratar jag om vad som drivit och inspirerat mig mer eller mindre från början tills att ställde ut och förhoppningsvis är det här bara början!
 
Det var väldigt kul att bli intervjuad av Will som även är en vän till mig sedan några år tillbaka. Jag blev super pepp när han frågade mig. Vi möttes på il Caffes uteservering, kallpratade lite. Han visade mig bilder han tog under vernissagen och jag blev något nervös när han började spela in vårt samtal men det gick bra och efter en liten stund hade jag nästan glömt det. Sedan gick vi runt lite och han tog några bilder på mig. Det här var den som fick vara med på sidan tillsammans med foton på mina tavlor som hänger uppe i åtminstone en vecka till. Så skynda nu om ni ska hinna! 

Här är några av mina favoriter som jag även fått mycket kommentarer och komplimanger på.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0