Vad är jag tacksam för?

 
Många fina saker har hänt 2013 som vi för bara ett litet tag sedan lämnade bakom oss.
 
Jag och vännen pratade om hur man värdesätter livet och vad det finns för olika sätt att göra det på.
För några år sedan så hade jag en liten bok där jag skrev ned minst tre saker varje dag som var bra. Det kunde vara stora eller små saker. Tanken är att man genom att se de små sakerna ska uppskatta det stora hela. Att stanna upp och se det man annars inte skulle se i stressen.
 
Jag vågar inte lova att det är något jag kommer att göra i bloggen varje dag men jag tänkte att jag skulle ta upp en ny liten bok att skriva de här sakerna i under hela 2014 och i den mån jag kan även posta om det här.
Men här är vad jag är tacksam för idag. Ni är även jätte välkomna att hänga på och berätta vad ni är tacksamma för idag, eller imorgon eller någon annan dag under året.
 
Idag är jag tacksam för min säng, vatten i kranen och de här flice strumpbyxorna som är sköna som en dröm.
Kan faktiskt tipsa om dem. De finns att köpa på Bikbok om någon är intresserad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0