Gipsy Love 01

På senaste har jag blivit helt förälskad i denna stil och har glidit runt på Pinterest för att hitta så mycket inspiration som möjligt för att kunna kombinera de kläder och smycken jag redan har vilket är ganska svårt. Men tyvärr har jag inga pengar alls att invistera i något just nu för att kunna omfamna stilen påriktigt. Min förälskelse började redan i våras då jag bestämde mig att det här skulle vara min stil i sommar. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, men här vill jag i alla fall dela med mig inspirationen som jag tagit fram och gjort en mapp på skrivbordet som jag drömmer om.
 
 

Återkommer imorgon med mer Gipsy Love!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0