Saker som gnager

weheartit
 
Nu är det mycket. Jag ligger efter i både det ena och det andra och det känns som att jag måste få allt klart nu, nu, nu! Och jag måste få klart allt nu, nu, nu!
Jag har en Film Analys som jag behöver få klart till på måndag och en hemtenta som ligger och petar på mig konstant och jag vill bara bli klar med den så att jag kan få CSN. Jag försöker ta det ett steg i taget så att det inte känns för mastigt med det är svårt när det är så mycket som ligger och gnager. Men nu har jag tagit fram allt, öppnat upp dokumenten och min tanke är att när jag tröttnar på det ena så gör jag det andra en liten stund och när jag behöver en paus så diskar jag lite, frostar av frysen eller plockar för det är tok stökigt på allt annat jag behöver göra. Allt känns som en enda röra och jag hängde inte riktigt med i vad som hände.
Nu måste jag få ordning för jag kommer börja må sjukt dåligt och det kommer inte alls gå för då får jag inget gjort. Nu är det dags att börja analysera filmen vi såg i onsdags. Vi fick nämligen se en film som heter Flickorna som jag tänkte egna ett eget inlägg till lite senare. Kanske i en paus lite senare ikväll, vem vet.
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0