Hösten #01

 
Här får ni en liten bildsammanfattning utav hösten så här långt.
 
BAM!!! Skolan började och litteraturen damp ned i knät från ingenstans.
"Här, 700 sidor varje dag den här veckan. Varsågod, välkomen till Universitetet!"
"Jaha, eh.. tack?!"
 
 Tog mig friheten att gå och hälsa på favvofiket trotts överväldigande kurslitteratur. Där brukar bland annat de här pojkarna hänga. Lika härliga som alltid.
 
 Medan jag satt i föreläsningssalar, på seminarium och med näsan i kursböckerna så måste jag ha missat något.
 
 För plötsligt låg löven överallt! Hösten hade kommit utan att jag riktigt hann med.
 
 Ena kvällen sitter jag med nya kurskamrater på en uteservering och
 
Sen står jag plötsligt på en dimmig tågperrong mitt i natten.
 
 Onekligen var det dags att sätta på sig gummistövlarna, dra fram kängorna och dra på sig strumpbyxorna.
Kaffetermosen är ett måste för att överleva skoltimmarna då jag börjar klockan 9 varje morgon och är så otroligt ovan vid att gå upp då jag varit bortskämd med att kunna ta sovmorgon nästan hur länge som helst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0