Recap och God fortsättning

Här är en kort Recap över senaste veckorna. Jag kommer inte att göra någon årets.
Detta är endast för att jag varit borta allt för länge!
 
 
Någon vecka innan jul fick jag för mig att sluta äta kött. När man blir för medveten så är det inte längre en saftig köttbit man har på tallriken. Det är ett sjukt djur som i processen har förstört planeten och för vad.
Jag ska inte trycka på någon mina värderingar men det blev för mycket för mig i alla fall. Jag äter dock fortfarande fisk så jag skulle inte gå så långt som att kalla mig för vegetarian.
 
 
Sen var jag och Dagge å såg Hobbit 2 i mellandagarna. Den var sjukt bra och Smaug var legendarisk!
HÄR kan ni se mer om den och det spelar ingen roll om ni sett filmen eller inte.
 

Sen har det blivit en del häng på Pet Sounds.
 
 
 
Och det där gamla vanliga med att man bara skulle ta en eller två öl resulterade oftast snarare i att jag såg ut som något i stil med Courtney Love när jag kom hem.
 
 
Sen var det Julbak hemma hos mamsen med lite virre till kaffet.
 
 
Julafton spenderade vi med lunch hos min styvfarmor för att sedan åka hem till syrran och äta middag och öppna Julklappar. Och om jag fick precis vad jag önskade mig och lite till.

Sen var det det där med att hitta en klänning till nyår! Så vad gör jag. Jo, jag åker till Skärholmen dagen innan nyår och rusar in på Myrornas, roffar åt mig fyra klänningar och kommer ut med två kap. Jag älskar Myrornas i Skärholmen! Sen var det ju det där med vin och då blev jag rekommenderad ett helt fantastiskt rödvin utav syrran som dom serverade på Julafton. Efter lite om och med så lyckades jag komma ut från Systemet med vinet jag ville ha trotts att det var slut på hyllan och han i infon såg lite sorgsen ut när han var tvungen att gå in på det röriga lagret och leta reda på det. Men han kom glatt ut en minut senare med mitt vin i högsta hugg.
 
 
Så jag lyckades få tag i en märkesklänning för 85kr dagen innan nyår. Bättre än så här kan det inte bli, jag kan bara hoppas att morgondagen lovar lika mycket. Vi ses nästa år och då med nya partybilder.
 
Ha en fantastisk Nyår och God fortsättning!
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0