Sensommar

(Jag har ingen länk till bilden men det verkar stå på vems det är).
 
Nu har sensommaren satt igång och det är dags att njuta och ta vara på det sista av sommaren innan hösten kommer. Jag har börjat jobba igen och hoppas att handen håller nu.
Saker som jag har kvar att göra den här sommaren.
 
* Sitta på en brygga i kvällssolen med en termos te eller kaffe, eventuellt lite vin.
* Gå upp till Vitabergsparken. Jag har inte lyckats ta mig dit en enda gång i sommar.
* Bada, gärna i Gömman.
* Promenera. Jag sa till mig själv att jag skulle ta en promenad varje morgon. Haha!
* Rensa kläder ut källaren.
* Ha en klädbytar dag.
* Jobba så mycket jag kan på Solstugan.
 
Min bok har jag nog som mål att bli klar med under vintern skulle jag tro.
Många fina planer och projekt kommer även till hösten, men dem håller vi lite på sålänge.
 
Vad har ni gjort i sommer eller har kvar att göra? Ge mig gärna inspiration!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0