2 September

Weheartit.com
 
Det känns som att tiden inte kan gå tillräckligt snabbt samtidigt som den går alldeles för fort.
Det är mycket jag inte hinner med och det är mer än vad jag märker av som faktiskt blir gjort. Men dagarna närmar sig fortfarande med stormsteg.
Jag har blivit antagen på kursen Visuell Komunikation i Konstvetenskap på SU till hösten men mitt val innan det var Filmvetenskap och ännu vet jag inte om jag kommer att komma in eller inte. Jag väntar med spänning fortfarande och hoppas, hoppas verkligen att jag ska få chansen att komma in. Den 27:e augusti ska jag på reservupprop. Det finns fortfarande en möjlighet men allt beror på vilken kvot de plockar ur och hur många som väljer bort kursen. Jag kan inte annat än att förbereda mig för det bästa och värsta.
 
Tills dess så har jag några omtentor som behöver bli gjorda och ett hem som förfallit lite på senaste. Jag har inte riktigt hunnit se mig omkring hemma för att märka när det har börjat bli stökigt. Det blir så lite allt för lätt ibland vilket känns trist.
 
Igår var det 50 dagar sedan jag tog en cigarett. Hade jag haft någon inkomst under tiden från det att jag slutat så hade jag tjänat en del på det men så har tyvärr inte fallet sett ut. Planen är dock att börja spara de pengar jag hade spenderat så snart jag får en inkomst. Det skulle kännas motiverande att se pengar som lades på hög och sparades undan till något. Kanske den där Frankrike resan jag så länge velat ta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0