15 Oktober

Igår fyllde jag hela 27år.
Solen tittade fram under dagen och letade sig in i min lägenhet. Lisa kom över och hjälpte mig ordna upp köket efter fredagens event. Sen fixade hon kakeldekor i mitt kök. Såhär fint blev det! Visst blir man sådär överlycklig av att ha lite schackrutigt omkring sig.
 
Utav Lisa fick jag även randiga sugrör.
 
Och en jätte fin klänning!
 
Jag vet att det ser ut lite som ett gulligt saltkar, men det är det inte.
Utav Pierre fick jag nämligen en liten rosa högtalare som man kan synka med iPhone eller iPad.
Himla fint!
 
Utav fina Gabrielle fick jag en jordglob från Indiska. Jag samlar ju på jordglober. Har nu fem stycken.
 
Utav mamma och Anders fick jag en underbar parkas som jag önskat mig.
 
Bilder som inte kom med på presenter är ett par skor + två par strumpbyxor från Elin, ett presentkort på Åhléns av Elli och presentkort på H&M utav Magnus. Sånt som är livräddande när man har lite pengar som mig.
 
Eftersom jag fyllde år igår och dagen såg lite blek ut efter Lisa lämnat mig då eventen under kvällen blev inställda, piggade jag upp mig med att köpa en present till mig själv. Ett jätte fint örngott från Åhléns.
Den påminner liksom lite om Landet.
På kvällen så plingade det plötsligt på dörren. Det var min far som inte nådde mig på mobilen så han kom förbi istället för att säga grattis och frågade om jag ville äta middag med dem. Så det ville jag såklart.
 
Utav pappas fina flickvän Melody så fick jag tre presenter.
 
Ett jätte fint pärlhalsband från Phillipinerna (om jag inte minns fel).
 
Jätte vackra pinnar som jag drömt om ett tag nu.
 
Och så en Pin-up kalender. Aldrig har jag nog fått så mycket paket som i år. Det får en att känna sig lite speciell måste jag erkänna. Och jag får givetvis inte glömma att jag fick ett kort utav min underbara styvfarmor med pengar inuti. En livräddare. Bästa present året!
 

Kommentarer
Postat av: G

Jag tyckte väl att köket såg annorlunda ut! Det är jättefint!!!!

2012-10-16 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0