Slutuppgift Foto A


Nu är jag helt klar med Foto A. Det här är bidraget till min slutuppgift där vi skulle beskriva bilderna och ta en bildserie med ett tema. Mitt blev kroppsdelar. Modellen jag använde är min kompis Elin som inte gärna är med på bild så tusen pussar till dig! Det blev fantastiskt bra och jag är jätte nöjd med mina uppgifter som jag gjort. Mina smått envisa men underbara lärare gav mig till och med tre stycken 10:or vilket de aldrig gör i stort sett till någon och så fick jag en del 9:or vilket tydligen är ganska så ovanligt det med så jag är jätte glad. Kommer bli ett MVG på det här!

Nu över till Foto B där det kommer bli färre uppgifter och mer genomgång i hur kamera fungerar och hur vi använder oss av studion i skolan med ljussättning och allt som finns där inne. Men inte kommer jag sluta fota för det. Ni kommer få se mer än bara det som görs i skolan vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0