C' est moi


Igår var skola och då går jag från 09:00-21:00. Då känner man sig sådär jätte pigg när man kommer hem.
Jag bjuder på ett självporträtt innan jag går och lägger mig men många fler bilder kommer. Det vill jag absolut lova. Just nu sitter jag mest och försöker dra inspiration och hitta alternativ till olika teman som min min slutuppgift ska innehålla. Har ni förslag på vad jag kan välja för tema så skulle det vara välkommet!
(Alice i underlandet har redan gjorts).
Hur som helst så är tanken att jag ska ta tre bilder med en röd tråd igenom dem. Jag har lite tankar men letar just nu material till det då rekvesita är något man är lite kort om som komvux studerande.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0