Födelsedagsfirande x2


Igår började jag morgonen med att äta lite körsbär och rosta bröd med en tändare.


När kvällen började närma sig så skyndade jag iväg till Debaser Slussens uteservering där jag skulle möta upp två födelsedagsbarn. Jag stressade ihop två födelsedagskort på vägen dit.
Väl där var det hevy metal kväll. Vi små popsnören tryckte ihop oss bland långhåriga män i jeans eller skinnjackor med mycket ansiktshår och efter ett tag bestämde vi oss för att gå vidare till Debaser Medis istället.
Där inne sjönk genast genomsnittsåldern till ca 19 år och jag sa åt en av mina vänner att om hon ska hångla med någon så var hon tvungen att kolla leg på dem först. Temat på kvällen där verkade bestämt vara hip hop. Stället kryllade av tonårssvett och kepsar vridna åt alla möjliga olika håll. Efter några timmars uthärdande bestämde vi oss för att det nog var bäst att avsluta kvällen på Kvarnen istället med gigantiska ölglas och otrevliga dörrvakter men ett otroligt tryck på dansgolvet.


När det var stägning samlades vi utanför en stund för att prata och säga hejdå.
Sen lunkade jag upp för Götgatan.


Det var väldigt ljust när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin kväll!

2012-06-06 @ 18:15:26
URL: http://ladonnajonna.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men alltså åh! Mys!

2012-06-07 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0