Andra pris i Skrapans fototävling!


Igår var prisutdelningen i Skrapans fototävling som jag deltog i för ett tag sedan.
Min modell var Gabrielle Baker som även hon deltog med sitt eget bidrag.
Jag blev ganska förvånad när jag fick ta hem andra priset i tävlingen och det firade vi senare med fika och öl.
Jag är nu en stolt ägare av en iPad som jag uppfattat är ungefär en större variant av en iPhone som man inte kan ringa med. Skämt och sido. Jag är fantastiskt glad! En mer perfekt avslutning av den här veckan hade jag inte kunnat tänka mig. Alla bidragen går att se på Skrapans övervåning fram till sista Juni då jag får ta hem min.
Något mer jag känner mig otroligt stolt över är att få vara med i samma utställning som min favoritfotograf Anna Malmberg. Jag blev helt paff när jag kom upp för rulltrappan och såg bilden som visats bara något tidigare på hennes blogg.


Här är lite fika bilder från Ill Café på de stolta vinnarna.
Tråkigt nog så var inte förstapristagaren där för att ta emot sitt pris. Hade varit kul att få se henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0