Tomtebloss och långpromenader i sensommarnatten

 
Igår hade jag en fantastisk kväll. Jag och Lisa åt middag på Bara Vi.
 
 
Så kom maten in som var helt fantastisk!
 
 
Och så lite dessert till kaffet.
 
 
Sen tog vi egentligen en sväng förbi Indigo där jag inte tog någon bild. Men jag sa hej till lite bekanta som var där. Vi tog en drink sen gick jag och Lisa vidare och satte oss på statyn utanför Debaser med varsin folköl och tittade på människor och pratade om hur svårt livet kan vara ibland och lite annat.
 
 
Efter ett tag fick vi nog och tog en långpromenad. Vi gick förbi fotografiska och fortsatte ut mot Nacka sen svängde vi upp mot söder igen och promenerade Folkkungagatan till Björnsträdgård.
 
 
Vi tände tomtebloss, vilket alltid känns lite magiskt, och pratade i flera timmar kändes det som om allt möjligt.
 
 
Sen blev vi trötta och åkte hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0