Från Solblekt tapet till Kylskåpspoesi


Jag har gått bakåt lite och tittat.
Slutet av 2010 så bestämde jag mig för den här bakgrunden som skrivbordsunderlägg på min dator.
Lite som en tapet.
Min tanke är att vi kikar lite hur det har sett ut sen dess.


Början av 2011 hittade jag den här fina bilden som jag tyckte kändes passande i vinter rusket. En liten längtan tillbaka till hösten eller hur vintrarna kunde se ut förr så som jag minns dem.


2011-05-02 började det ljusna och våren tog fart. Då var det dags för något lite ljusare även som bakgrund.
Söta A Fine Frenzy fick pryda min skärm och antalet ikoner började växa.


2011-07
Bara någon månad senare så hade ikoner och mappar fått ett eget liv på skrivbordet.
Då hade jag också maniskt börjat följa Psych som ny favoritserie och den här bilden gjorde mig på riktigt bra humör.

Nu 2011-08-15, bestämde jag mig för att det var dags för något nytt. Så den här kunde ju inte vara mer passande.


Vad har ni för bakgrund på erat skrivbord?

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

vad roligt att följas upp så. jag brukar inte byta bakgrund. just nu har jag en somrig bakgrund där det står "relaxing view for you". jag som tycker det är vitkigt med ro i själen och ett lugn tycker den är perfekt :)

2011-08-17 @ 14:44:38
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0