frågor och svar

För ett litet tag sen så fick jag en utmaning av söta Angeliqa.

Så här kommer mina svar.


4 tvprogram som jag ser

Jag har inte så många kanaler så det jag tittar på när jag hinner med är;

Kobra

Debatt

Kunskapskanalen

Men sen har jag en underbar pojkvän som förser mig med fina serier som jag tycker om och så länge jag har en fungerande dator så är de för tillfället;

Grays Anatomy – säsong 1

Gilmore Girls – säsong 5


4 saker jag gjort idag


Ansökt till skolan.

Fikat med nära och kära.

Promenerat i höstregnet.

Skrivit på min novell.

4 saker som jag längtar efter

Att få börja skolan.

Att få se hur Wien ser ut på våren.

Att åka till toppen av Eiffeltornet.

Värme

 

4 saker på önskelistan

En ny dator.

Att det inte ska vara så dyrt att framkalla Diana bilderna.

Att jag kunde vara med honom alltid.

Mina tankar organiserade och kategoriserade i en låda.

we♥it

4 saker som jag avskyr

När han säger att han måste lägga på.

Att inte känna sig inspirerad när man behöver det.

Att frysa på vintern.

När jag inte orkar städa och allt bara förfaller omkring mig utan att jag ens behöver göra särskilt mycket.

Flikr

 

Sen var det ju det här med att utmana vidare.

Jag vet inte vilka som redan blivit utmanade men jag utmanar

Jennifer

Afapel

Jennie

Tilda

 


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Vad roligt att läsa dina svar, och särskilt att se att du sökt till skolan!

2010-10-25 @ 09:38:43
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: tilda

så fick jag också svara på lite frågor och tack för det:) hoppade första för jag tittar ju aldrig på tv.. Men kulkulkul med utmaning :) ha det fint!

2010-10-25 @ 19:33:29
URL: http://thecircusandme.blogg.se/
Postat av: Lisa

trevlig läsning och fina bilder!

2010-10-26 @ 02:42:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lovjo

*4 saker som jag avskyr



När han säger att han måste lägga på.*



Det är nog bland det finaste jag läst, någonsin.



(Och tack för din kommentar. Det är mammas gamla kassettband, jag tyckte dom passade bättre på min vägg än i en gammal låda hemma hos henne) ;)

2010-10-28 @ 23:11:55
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0