Helg helg helg!




I lördags blev jag klar med den här koppen. Jag blev riktigt nöjd måste jag säga!
Den blev en liten present till Kamile som bjöd på Bokklubbsmiddag där vi även disskuterade Sputnikälskling och tittade på Melodifestivalen.



Tidigare på Lördagen så kom jag hem till Åsa, där hon och Lisa hade bakat dessa underbart söta och Goda CupCakes. Nu glömde jag min kamera hos Kamile så det fick bli mobilbilder tills vidare.
Åsa och Lisa håller även på att starta en hemsida tillsammans där man så småningom ska kunna beställa CupCakes och kanske även Tårtor i detta stuk.



På söndagen blev jag klar med denna som jag gav till min pojkvän. Nu har det gått fyra hela månader, men det känns som en underbart längre än så!


Translation:

I made some more framed sowed paintings. I don´t know what to call them. If you know a word for it, please let me know!
And The CupCakes are made by my cosins Åsa and Lisa and they were really good, stuffed with fruit and some with chocolate.
More better pictures will come later, becouse I forgot my camera at my friends place. Big bummer.

Kommentarer
Postat av: beabea

Mmm, den gamla goda tiden : D



Vilka fina saker du gör. Älskar den med molnet!

Och cupcakesen såg jättefina och goda ut

2010-03-01 @ 10:03:52
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad fint det blev med hjärtan och allt!

2010-03-01 @ 17:33:13
Postat av: lisa

Vilken fin grej och så fina cupcakes! åh finfin bloggen.

2010-03-02 @ 01:50:58
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0