Grattis i Efterskott!

I lördags så fixade jag och Kristin oss i ordning för att åka och gratta Marie och Jessica som fyllde 25år.


Vi åt lite på vägen och sen skyndade vi iväg till tåget.



Det serverades tårta. De två födelsedagsbarnen skulle blåsa ut ljusen.



Inget kalas utan presenter.
Våran va den blinkande påsen som de stod " A nice Suprise!" på.



Hej hej!



Söta Kristin säger hej!



Min söta kusin Rikard aka "Twinkle twinkle" som gjorde sig rolig på bild och som är förlovad med Födelsedagsbarnet Marie.



Och så var det lite kramkalas innan vi gick också.



Sen var en övertrött Jeanette och Kristin påväg hemmåt igen.



På perrongen bestämde sig Kristin för att göra en söt liten dans.

Translation:

Maries 25th birthday party. Me and Kristin went and had a nice time. Here are some pictures from that party.


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

tack för tipset om att fota kläder bakifrån, för jag antar att du menade till auktioner. ska ha det i åtanke nästa gång. jag brukar försöka ha med ett foto när jag har på mig plagget också, men när det inte sitter snyggt så känns det inte som det hjälper så mycket.

2010-03-23 @ 15:26:45
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0