tillsammans är man mindre ensam.. iaf ibland!




På morgonen kan det vara svårt att komma upp ordentligt. Särskillt när man har någon så gosig och mysig som ligger bredvid en. Tillslut blir det lite gnabbandes om att ja ändå måste gå upp. Ja, de ser nog mest ut som på bilden med katterna.



Det va längesen vi gick samtidigt på morgonen. Det skulle ju vara lite sådär extra mysigt tycker jag. Om vi gick upp tillsammans och åt frukost tillsammans och det skulle underlätta att komma upp då också. Jag tycker verkligen inte om att äta ensam och jag har även hört att det inte är bra att äta ensam heller. Jag tror alla skulle njuta mycket mer av att gå upp och äta frukost om man gjorde det med någon.
Tänk så mysigt de skulle vara egentligen. På helgen är det inget problem, men det är ju vardagarna man behöver den där extra pushen. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

blueberry nights var sådär. lite förutsägbar!

Åh händer är så fint, älska bilderna!

skulle också vilja ha någon som sover här jämt och inte bara ibland!

haft en fin dag annars?

2010-02-08 @ 20:15:21
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Catrin

Jag säger att jag gillar ditt bildspel, din text och att jag älskar att äta frukost själv. Kanske för att vi delat frukostbord i åtta år nu och jag tycker att han äter alldeles för snabbt. Jag vill säga "nu sitter vi ner och njuter av maten" men då låter jag ju som hans mamma och min... Fast ibland är det mysigt förstås. När vi inte är på väg.

2010-02-09 @ 15:02:29
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0