Kräftskiva 2009 del 2



Lite gitarrspel fick vi ju, som ni såg tidigare, från lite olika håll.



Här sitter Micha och larvar sig och de blev så fullt vi fläkten att vi fick sitta i omgångar i knät på varandra.



Sen var det min tur att prova på att plinka lite. Visa mina skills... Någon snälla lär mig!



Skål!



Vad du än gör, släpp inte in den här mannen i din bostad! Haha!



Så här stämningsfullt kan man få till det och som ni ser passerade gitarren på några ställen.



Senare var det djurens lag som gällde!



Daniel vad där.



Turkos var där.



SnElli var där.



Mannen med gitarren.



Mer bus från farbror Krus.



Roligt hade vi.



Vissa försökte lära sig flyga.



Medan andra började bli trötta.



Fötter.




Sen ville folk börja röra på sig.



Jag gjorde så gott ja kunde för att dom skulle stanna kvar.



Några sista bilder innan vi gick ut.



Fina skor! och så fortsatte vi.




Translation:

This is part two. Basically what is said under the pictures is what happens in the pictures.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0