Jars of cute




Den här sidan är bland det mysigaste jag har gått förbi på webben på väldigt länge.
Hon har massor med olika kategorier fyllt med massor av mysiga små och lite större saker som hon gör själv.
Ni måste kika in på länken här och titta runt lite.
Sidan gav mig ett litet glädje skutt när ja klickade runt för att allt var så himla fint!

(Bilderna är lånade från hemsidan)

Translation:

I think I´ve found my happy place on this link right here.
You just have to see for your selves, it just made me so happy to look around at all the pretty things!
The pictures I´ve borrowed were some of my favorites, but there are lots of diffrent catagorys and I´ll bet you enjoy it as mutch as I did!


(The pictures are borrowed from the website)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0