Vill du veta mer...om mig!?





Saker jag föredrar:



Klippor och bryggor istället för stränder. (Jag avskyr sand som fastnar överallt efter en dag på stranden.)

Sandstränder på vintern med massa snö, (istället för på sommaren med massa folk)


Handplockade blommor.



Något som visar att man känner mig.


Mjuka kyssar.

En lätt beröring.



Udda smycken.
(om något smycke alls).



Picknick nästan var som helst (t ex, på en brygga, klippa, på vardagsrumsgolvet eller köksgolvet, en tom tågperrång, på ett platt tak eller i en park, kaffe ute på isen mitt i natten, mitt i vintern.)


LP-skivor, för jag älskar knastret, (över cd och dator).



Badkarl över dusch.


Skrivmaskin (Det klickande ljudet)



Ligga kvar i sängen på morgonen



Roddbåt (istället för färga för de blir jag bara åksjuk av)


Gamla fotografier


Converse
(framför någon annan gympasko)



De gamla fotoautomaterna där man fick fyra olika svartvita bilder.


Läsa tills jag somnar.



Svarvit film där rökning romatiseras.



Åka tåg!


Att man kommer och möter mig.


Massor av Körsbärsblommor.


Att bli uppvaktad.


Romantiska komedier.


Fransk 60´tals musik
(bland mycket annat).

Oh and by the way!




(Alla bilder är "HÄR" - ifrån.)

Translation:

Things I like, I´ll translate after the weakend. Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0