I made this!



För er som inte har varit på min och Lisas hemsida så vill jag bara visa några teckningar som jag har gjort.
Nu var det länge sen jag använde mig av blyetch. Men så här kunde det se ut när jag väl gjorde det.
Jag har endast använt penna och stompf till den här teckningen.

Inget sudd och knappt nå ljus hade jag heller. Haha!

Denna teckning gjorde jag 2008.



Denna är gjord med kol om jag inte minns fel.
På akvarellpapper.

Den här gjordes strax efter bilden under tror jag och bör alltså va gjord 2003.



Den här gjorde jag när jag väntade på en lektion skulle börja. Jag började på baksidan som ni ser. Men blev inte nöjd med den blå mannen jag tänkt göra. Så visst lyser den igenom lite.
Annars är detta en tolkning av en Picassomålning, fast jag gjorde den då i blyetch istället.
Det enda som är suddat på den här teckningen är en kant på huvan som säkert även de syns på teckingen.

Men jag var väldigt nöjd med resultatet ändå. Den bör vara gjord ca 2003 om jag inte minns fel.


Det finns en till teckning jag gärna vill visa. Men den finns inte scannad och just nu så är orginal bilden lite på vift.
Men jag återkommer om jag hittar den.



Translation:

Some pictures that I drew.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0