Modell för en dag

Jag kunde inte låta bli.
Efter att ha suttit i 4 timmar och väntat på att bli sminkad och fixat håret och allt för att bli proffs fotad, av btw världens sötaste tjej, så kunde jag inte låta bli.
Och jag blev riktigt nöjd med resultatet.

Här är lite bilder där ifrån.





Här var min första klädkombination. Jag kände inte att ja fick färgerna att fungera riktigt som ja hade velat när ja stod på morgonen och försökte komma upp med den sista klädvalet som var de första bilderna som togs.
Men tyckte ändå att bilderna blev väldigt bra.





Här var mitt andra klädval. Och några av de bilder jag kanske blev mest nöjd med.




Rutigt blev det sista klädvalet och de var effektfulla och fina absolut, men ja tror de va de bilder ja va minst nöjd med av de tre olika kombinationerna och nej. Ja fick inte göra som ja ville. De sa var jag skulle titta och hur jag skulle stå.


Translation:

Some pics from a, just for fun, fotoshoot.
The pictures in the middle were probably my favorite.
These are some of the pictures that I bought.
The color combinations in the first picture wasn´t that great, but I liked how it turned out anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0