Höstinspiration

Nu börjar hösten sakta närma sig och kanske är det pga att det trillar ner kataloger som Ellos och H&M i min brevlåda som jag får höstkänslor så här tidigt eller så kanske det också har att göra med att tempraturerna har börjat klättra nedåt och regndagarna har blivit allt fler. Hur som helst så klädde jag mig kanske något optimistiskt i morse när jag gick till jobbet.

Jag tänkte iaf idag bidra med mina top 5 höst favoriter. Saker som ja redan nu känner att ja kanske inte kan vara utan i höst.




Sen var jag inne på www.etsy.com och tittade på massa mysiga saker. Det är så mysigt med folk som gör saker själva!
Där var det iaf en tjej som stickat en kaffe hållare som jag älskar och tänkte dela med mig av en söt bild på den.
Hur gosig som helst.



Translation:

Autumn is getting closer and here are my top 5 must haves this fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0