Nu händer det!

Nu har det hänt sjukt mycket på senaste!
En kort sammanfattning skulle väl vara att det tog slut med killen, inte vackert men sånt som händer.
Jag har gått fattig som en kyrkråtta och slet mig en stund i håret innan jag bestämde mig för att nu ska jag verkligen sälja tavlor. Så jag gjorde ett event på Facebook och bjöd in alla jag kunde komma på som skulle vara intresserade eller veta andra som var intresserade. Sen började efterfrågningarna trilla in. Jag är nästan helt paff över hur bra det har gått. Jag kunde betala alla räkningar och lite till och nu är jag snart på väg till att trycka upp de tavlor jag fått fler efterfrågningar på.
 
Så här ser några av dem ut. Självklart kan även ni beställa om ni vill.
 
 
Så här kan det se ut när inspirationen flödar. Det är många som undrar hur jag tänker och om jag skissar upp allt innan jag riktigt börjar. Nej, det gör jag sällan. Jag börjar på ett ställe och sedan jobbar jag mig vidare. I alla fall allt som oftast. Jag gjorde lite mörkare figurer förut. Nu har jag börjat expirementera mer och mer. Försöker få in färg i tavlorna.
Ge väldigt gärna feedback på vad ni gillar och så. Det uppskattas väldigt mycket och hjälper mig i min process!
 
 
Sådär, nu måste jag springa, vi ses snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0