Vernissage Noel's bar

Jag vill ju så himla gärna berätta om Vernissagen som jag hade! Men vill också vänta tills jag får bilderna från fotografen som var där då jag mest har risiga mobilbilder i en mörk bar. 
 

När jag kom dit satt i alla fall mina vänner och väntade in mig med rosor och värme! Så himla fint. Jag blev så galet rörd! Jag var helt beredd på att jag skulle sitta själv en stund men det här var tusen gånger bättre.
 

Obligatorisk selfie innan Elin var tvungen att dra till jobbet då hon har hand om övervåningen på KGB utöver sin egen klubb som heter Plus One.
Vi drack vin, pratade, skrattade, folk tittade förbi. Så småningom var vi tvungna att gå in och fortsätta där, vi tog upp halva stället, både tidigare vänner och nya bekanta. Så fint!
 

 
Calle aka "lillebror" kom förbi. Och vi lekte med hans hår som är sjukt formbart fast det är helt rent. Superkonstigt! 

 
Snygga Isa och Magnus.
 


Finaste Niclas och Isa var där! Hon dök upp från ingenstans. Hur kul som helst ju!
Jag hade en så fantastisk kväll även om jag hoppats på att fler skulle ha kommit men många är bortresta nu.
 
 
Mina tavlor kommer att sitta uppe för försäljning tills början av Augusti.
Det är en bar som heter Noels och ligger på Skånegatan 59. 
Precis bredvid Bara Enkelt och eller mitt emot Pet Sounds bar. Det är ett litet, mysigt ställe. Så gå dit ät, ibland har de även liveband på kvällarna. Personalen är hur go och trevlig som helst, väl rekommenderat från min sida.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0