Om himlen smälter

 
Såhär ser mobilskalet ut som jag fick i Julklapp utav Lisa. Sjukt söt!
Bilden på boken har jag använt ett utav filtren när jag fotade.
 
Här om dagen läste jag Om himlen smälter.
En otroligt vackert skriven bok där vi får ta del i två historier. En om en tonårspojke som blir kär och en om en man i skyttegraven med sitt gevär. De två historierna sammanflätas på ett helt okej sätt även om jag tyckte det kanske kunde gjorts lite snyggare. Men förutom själva övergången mellan historierna så tycker jag att de dels går ihop på ett något passande sätt, historierna var för sig är otroligt fina och välskrivna.
Jag tycker den här boken var fantastiskt mysig att läsa och blev sugen på att läsa mer utav den här författaren.
Rekommenderas starkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0