Och när paniken bryter ut ler du svagt och viskar till mig. Du är värd att dö för.

 
Fortsätter att valla mig fram i arbetslöshetsträsket och strider hårt för att få tag i extrajobb så jag får ihop pengar. Jag har i år igen börjat fundera på om jag ska göra ett nytt försök till att starta en skrivjunta/skrivarkollektiv. Det skulle kännas mysigt att sitta ett gäng hemma hos någon, på ett café eller brainstorma i en bar och bolla idéer med varandra.
 
Något mer som står på agendan för mig just nu är att hitta någonstans för min kusin Lisa aka Flortunn att ställa ut tavlor. Hon har som projekt att göra en serie målningar av stora feminister som hon kommer att ställa ut.
Jag återkommer när mer information finns om det.
 
Det var nog det just nu. Återgå till era kaffe/tekoppar, böcker, skrivande eller vad mer för mys ni själva pysslar med så ses vi inom kort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0