Stop right now!

 
Nu har jag blivit av med två telefoner på mindre än två månader och börjar bli lite trött på att börja om från början varje gång. Första gången hade jag turen att kunna förlänga mitt abonnemang och få ut en ny på en gång. Nu är det den långa processen med försäkringsbolaget. Min förvåning var hur folk reagerade när jag sa att jag blivit av med telefonen och det gått en hel dag utan att ha skaffat en ny. Är samhället så förstört att vi inte kan klara oss några dagar utan en telefon?
Nu är det andra gången och har haft turen att kunna låna en seg liten telefon från min fina vän tills jag får ut en ny. Det tråkiga är att den här gången blev jag faktiskt riktigt ledsen. För om det var något jag älskade på den här telefonen så var det kameran. Det är liksom inte riktigt samma sak just nu. Hoppas på att få ha min kommande telefon i fred.
 
MVH, Trött på att börja om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0