Det är inte alltid Bara Enkelt


Ikväll ska Filmvetarna från olika klasser samlas på Bara Enkelt för att ta en öl och lära känna varandra lite bättre. På ett sätt hade det nog varit lite bättre om vi sågs någonstans som är lite större och men inte lika hög volym men det är billigt så vem kan klandra dem.
Det ska bli spännande att se vilka från klassen som dyker upp men även att få träffa fler och få höra vad som kommer sen i de andra kurserna om jag skulle välja att fortsätta. Jag hoppas på att få knyta lite nya kontakter och hitta spännande människor att få lära mig mer utav. Det känns som att det finns så många i vår klass som kan så himla mycket, som bär på så otroligt mycket förkunskaper som jag inte ens kan mäta mig med. Ibland känns det jobbigt och ibland är det roligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0