Henric De La Cour 2013

Här kommer lite suddiga mobilbilder från i fredags för det var AWESOME!
Först var jag och Sofia (gammal kollega) på dokumentären om Henric De La Cour som visades på Bio Rio. När filmen var slut (Den var fantastisk, se den!!) så drällde en massa folk jag kände ut från biografen, som jag inte alls tänkt på skulle vara där men jag blev liksom inte alls förvånad.
Vackraste Susanna Risberg.
Så spelningen var AMAZING, ni som inte var där missade verkligen något!
Finaste Elin som ni kan se dj:a, Lördag på KGB
Fixa sig lite.
Sofia med sin största idol.
Även jag var tvungen att få vara med och posa lite.
Snart var kvällen över och de här brudarna fick ta och dra sig hemåt efter en helkväll med en jävligt bra spelning!
Det finns även lite småklipp från kvällen men de ligger på instagram där jag heter Sthlmsbrus.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0