Christmas spirit


Varje år så fasar jag inför vintern, inför julen. Jag tappade den där magiska julkänslan för väldigt många år sedan nämligen. Den försvann någonstans ihop med min barndom, långt innan den bör ha tagit slut.
Så här är min lista över fina saker under julen som jag faktiskt ser fram emot!
 
*Doften av nejlikor i apelsiner
 
* Vinterkängor
 
*Raggsockor
 
*Tända ljus
 
*Varma drycker som värmer frusna fingrar
(Te, kaffe, varm choklad.)
 
*Att få mysa in mig i stora halsdukar
 
*KNÄCK!
 
*Julmarknader
 
*Julbak hemma hos min vän Boel
(Ja det är hon som skrev boken "Den nya människan" och ja hon har en ny bok på gång.)
 
 Och det kan ju vara mitt tips till er. Att krypa ihop med en kopp te eller varm choklad och läsa Den nya människan. Jag längtar verkligen till nästa bok. Det är inte en uppföljare men jag har fått höra lite vad den kommer att handla om och jag är super nyfiken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0