Måndagsbarn

(bild är förmodligen från Weheartit)
 
Så jag har varit borta vääääääldigt länge nu och jag är nog inte tillbaka till hundra procent heller men kände att jag verkligen behövde få blogga lite nu.
 
Det jag bland annat har gjort medan jag har varit borta är att jag har gått en termin på Universitetet.
Den kursen var inte riktigt min kopp te så det får bli något annat om jag fortsätter att plugga sedan men det får vi se för jag funderar nämligen på att bara jobba ett tag och skriva på min bok som jag har påbörjat.
Jupp, ni hörde rätt. Jag håller på att skriva en bok, och till skillnad från de tidigare tragiska kärleks historierna och bubbelmyset jag skrev förut så är det här en Sci fi, vilket är en helt annan inriktning och superspännande att skriva för vad som helst kan dyka upp när som helst. Det är inte ens alltid jag vet vad som kommer runt nästa hörn.
Jag har inte slutat hänga på café. Det är där jag spenderat tiden med att skriva, plugga och läsa böcker som vi haft till vår feministiska bokklubb, vilket är en ny sak.
Vi har startat en feministisk bokklubb med väldigt blandad litteratur. Vad får ni nog veta lite senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0