Love your coffee, your coffee loves you

 
Igår jobbade jag mitt fjärde pass. Nu har jag fått lära mig lite utav varje vilket känns skönt.
Det som gäller är bara att få in det så pass bra att jag klarar av att göra det själv, vilket är en
helt annan historia. Det är till och med lite underligt, kan jag tycka, att man står ensam på ett
sånt här jobb, men men. Nu har jag i alla fall lärt mig att göra Latte, Cappuccino, Americano med flera.
Jag lyckades till och med göra ett löv på en latte jag gjorde! Känner mig super nöjd och har
suttit och studerat youtube efter inspiration och tips om hur jag kan göra mönster i kaffet.
Lite trist bara är att jag ändå kommer sätta ett lock på det men öva kan man göra ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0